MadJack's Sportsbar

dunclock

Registered User
Forum Member
Dec 22, 2001
11,899
125
63
64
Nashville, TN
:142smilie

im on 5 too and 6 is all i have. :shrug:

vinnie disappeared off the planet. gone since feb 9th. :shrug:

hope he's okay.

doesn't answer my email and neither does his wife. his wife plays those games on facebook so i know she's okay. weird shit.

I am going to KC next week and was gonna get his email from you to see if he was up to meeting for a beer:shrug:

MadJack

Administrator
Staff member
Forum Admin
Super Moderators
Channel Owner
Jul 13, 1999
104,902
1,475
113
70
home
I am going to KC next week and was gonna get his email from you to see if he was up to meeting for a beer:shrug:
You can try. Maybe he's mad at me? :shrug:

I doubt he's mad at me, I was in Vegas the last time he posted and he seemed happy. :shrug:

MadJack

Administrator
Staff member
Forum Admin
Super Moderators
Channel Owner
Jul 13, 1999
104,902
1,475
113
70
home
You can try. Maybe he's mad at me? :shrug:

I doubt he's mad at me, I was in Vegas the last time he posted and he seemed happy. :shrug:
KC is no where near Hays, nothing is :mj07:

Woodson

L I V I N
Forum Member
Oct 23, 1999
15,507
79
48
Blockchain
Corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona,

BURP!

WhatsHisNuts

Woke
Forum Member
Aug 29, 2006
27,896
1,198
113
50
Earth
www.ffrf.org
Corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona,

BURP!

:mj06:

Bet on MyBookie