:mj03:
May sure did get here quick.............
:142smilie
im on 5 too and 6 is all i have. :shrug:
vinnie disappeared off the planet. gone since feb 9th. :shrug:
hope he's okay.
doesn't answer my email and neither does his wife. his wife plays those games on facebook so i know she's okay. weird shit.
You can try. Maybe he's mad at me? :shrug:I am going to KC next week and was gonna get his email from you to see if he was up to meeting for a beer:shrug:
KC is no where near Hays, nothing is :mj07:You can try. Maybe he's mad at me? :shrug:
I doubt he's mad at me, I was in Vegas the last time he posted and he seemed happy. :shrug:
:mj07:nite kids.............:sadwave:
The little tornados will be here at 7am............cartoon day for me!
Tornados have gone home........
:00x31
Sierra Nevada #1.:mj06:
I actually like Sierra Nevada and you give me shit about beers I drink! WTF:cursin:
Corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona, corona,
BURP!
:mj06:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.